20.3.09

mercedes vito pasta




Ömrümde ilk defa bu sekil bir pasta yaptim aslinda pastayi yapar yapmaz resmini cekseydim erimis halini görmezdiniz. neden eridigini hic bilmiyorum bir gun önceden pastayi yaptim ve buzdolabinda üstü posetli bir sekilde beklettim acaba posetten dolayi mi oldu?Bu konuda bilgisi olan varsa bana yardimci olsun ayni hataya yine düsmek istemiyorum.Kardesimin en cok sevdigi araba oldugu icin ona dogum gununde surpriz olsun diye yapmistim cok sevindi pastayi görudugunde "bu pastayi yemiyecem saklayacam" dedi ama bir kac saat sonra eridigini görunce "yiyimde ziyan olmasin" dedi :)
Dogum günün kutlu olsun kardesim nice mutlu yillara...
simdilik sadece resmini yayinliyorum en kisa zamanda tarifi de gelecek...

1 yorum:

aysegul ve mutfak dedi ki...

slm.şeker hamurlu pastaları olabildiğince son dakika süslemek lazım.yoksa erime yapabiliyor.hele kremasıda ince sürülmemişse.ben keki 1 gün önceden yapıp ,kremasını sürüyorum.üzerini kapatıyorum.ertesi günü şeker hamuruyla kaplamadan 1 saat önce çıkarıp öyle süslemesini yapıorum.s,zde deneyin.farkı görceksiniz .kolay gelsin...

 
Designed by Lena