22.11.08

üc renkli pasta


Görüntüyü begenirmisiniz bilmiyorum ama tadi güzeldi denemenizi tavsiye ediyorum.hem yapimi cok kolay hemde hafif, acil durumlarda imdadiniza yetisecek bir pasta.Bu güzel lezzeti beni etkinlige davet eden arkadasim derya´ya gönderiyorum.

malzemeler:
-1 paket bisküvi
-1 paket vanilyali puding
-1 paket kakaolu puding
-1/2 lt süt
-1/2 lt meyve suyu (istediginix bir cesit olabilir ben tropikal kullandim)
yapilisi:
Vanilyali pudingimizi meyve suyu ile pisiriyoruz.Tepsimizin altina yerlestirdigimiz bisküvilerimizin üstüne pudingimizi daha sicakken döküyoruz,onun da üstüne bisküvilerimizi yerlestirip, süt ile kakaolu pudingimizi pisiriyor, ücüncü kat olan bisküvilerimizin üstüne döküp sogumaya birakiyoruz.Üsünü istedigimiz gibi süsleyip servise sunuyoruz.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

 
Designed by Lena