28.11.08

pasta


Farkli bir kek yaptim bu pastada ve cok lezzetli oldu iyiki yapmisimGülümsüyor .Pastadaki krema da cok guzel oldu.kremanin tarifini portakal agacindan aldim, ben malzemede biraz degisiklik yaptim ama hazir pudinglerden daha iyi oldu, biraz ugrastiriyor fakat deger...
Kek icin:
-150 gr yumusak margarin(cok yumusak olmali)
-1 sb seker
-3 yumurta
-1,5 sb un
-1/2 sb patates unu
-1 pkt vanilya
-1 pkt kabartma tozu
yapilisi:
Margarin seker ve vanilyayi mikserle cirpiyoruz ardindan yumurtalari icine kirip cirpmaya devam ediyoruz yaklasik 5 dk cirptiktan sonra unu,patates ununu ve kabartma tozunu ekleyip kasikla karistiriyoruz ve yagladigimiz kelepceli kek kalibina dökuyoruz.175C firinda 30 dk pisiriyoruz ve sogumaya birakiyoruz.Soguduktan sonra bicak yardimiyla ortadan ikiye böluyoruz.
krema icin:
-4 sb süt
-1/2 su bardağı un
-250 gr toz seker
-3 yemek kasığı kakao
-70 gr margarin
-2 yumurta
yapilisi:
-un,yumurta ,seker ve kakaoyu iyice karistiriyoruz.süt ve suyu ilave edip ateste pisene kadar karistiriyoruz kapatmaya yakin margarini icine atip karisitrarak eritiyoruz ve atesten aliyoruz eger topaklanma olursa mikserle cirpin ve sogumaya birakin üstü kabuklanmasin diye ara sira karisitiryoruz.
Oratadan ikiye böldugumuz kekimizin arasina kremanin ucte birini koyup ikinci kati üstüne koyuyoruz ve kalan kremayi da kekin üstüne dökuyoruz dolapta 1 saat beklettikten sonra servis yapiyoruz.Ben üstüne cicekli sekerlemelerle susledim.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık,nefis bir pasta olmuş.Kremasına parmak daldırmamak için insan kendini tutmakta zorlanır inan:)
sevgiler..
tuğba-keyiflimutfağım

keskinli dedi ki...

selam bloguna ulasmak cok zor oldu ya
ama neyseki blogspot sayfama ekledimde gelebildim
google yazinca cikmiyor adin
ama sanirim yenisin aramiza hos geldin
pastada enfes ellerine saglik
her zaman görüsmek dileiyle sevgiler

Adsız dedi ki...

Yeni blogun tekrar hayirli ugurlu olsun canim.Pastan nefis olmus,san iyi haftalar dilemeye geldim.Sevgiler.

kelebeklisaniyeler dedi ki...

Merhabalar canim,oncelikle yorumun için çok tesekkur ediyorum...guzel sozlerin için....
Pastan enfes gorunuyor arkadasim,valla ben o dilimi yerimde yeriiiim,ellerine saglik,sicacik sevgiler.

Adsız dedi ki...

merhaba,

yeni bloğun hayırlı olsun, yorumların için teşekkür ederim. bu pasta da harika görünüyor ellerine sağlık. mutlaka deneyeceğim. sevgiler

yemeksihirbazi

Adsız dedi ki...

canım ellerine sağlık nefis gözüküyor, güzel diyorsan kesin güzeldir...Afiyet olsun size....

Adsız dedi ki...

canım şimdiden bayramın kutlu olsun sevgiler....

anemonun mutfagi dedi ki...

canım merhaba
sana ve ailene sevgi dolu,mutlu bir bayram dilerim.)))

Adsız dedi ki...

Kurban bayramini en icten dileklerimle kutlar ,nice mutlu ,saglikli bayramlar dilerim.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Nice mutlu bayramlara....
www.sehnazmutfakta.blogcu.com

 
Designed by Lena