22.11.08

mayasiz pogaca ve sobe...




Arkadasim ballon beni sobelemis kendisine tesekkür ediyorum...
Sorulari cevaplarken mayasiz pogacanin da tarifini vermek istedim.Isterseniz önce sorulari cevaplayayim ve hemen ardindan pogaca tarifine gecelim.

1-yemegi ve yapmayi en sevdiginiz yemek nedir?
-
ilk defa deneyecegim tüm yemekleri yapmayi ve yemegi seviyorum ama vazgecilmezim ise makarnalardir.
2-evliliginiz evlenmeden önceki beklentilerinizi karsiladi mi?
-
evet hemde fazlasiyla karsiladi.Allah herkese hayirli huzurlu ve mutlu bir evlilik nasip eder insallah.
3-secme sansiniz olsaydi baska bir ülkede yasamayi istermiydiniz?
-
gurbette oldugum icin memleketimden baska bir ülkede yasamayi istemezdim.
4-günün en cok hangi vaktini seversiniz?
-
günün her vaktinin baska bir tadi baska bir güzelligi var ama sabahin güzelligi ve havasi bir bambaska.
5-en son okudugunuz kitap nedir?tavsiye ettiginiz kitap varmi?
-
en son "seytan bu kitaba cok kizacak" kitabinin ilk serisini okumustum ve gercekten cok güzel bir kitap herkesin okumasini tavsiye ediyorum.

bende arkadaslarim eceninsihirlimutfagi ve zuhalkoglu´nu sobeliyorum.Kolay gelsin arkadaslar.

Mayasiz pogaca:

Malzemeler:
-
1 sb ilik süt
-150 gr eritilmis margarin
-1/2 sb yogurt
-2 yumurta(birinin sarisi üstüne)
-1/2 sb siviyag
-1 paket kabartma tozu
-tuz
-aldig kadar un
ici icin:
-beyaz peynir
-maydanoz
yapilisi:
Süt, margarin, yogurt,yumurta ve siviyagi karistiryoruz.Un kabartma tozu ve tuzu karistirip sütlü karisima ekliyoruz ve kulak memesi yumusakliginda bir hamur elde edene kadar yoguruyoruz ve ceviz büyüklügünde bezeler yapip elimizle biraz aciyoruz.Hazirladigimiz ic malzemeyi koyup kapatiyoruz,üstüne yumurta sarisini sürüp 200 C önceden isittigimiz firinda üstü kizarana kadar pisiriyoruz ve pogacalarimiz servise hazir.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

 
Designed by Lena