22.11.08

yas pasta


Kac kere pasta tabani yapmaya kalkistiysam her defasinda hayal kirikligina ugruyor pandispanyayi cöpe atiyordum ama bu defa atmadim hatta o kadar güzel olduki tarifini bile vermek istedim cünkü bu isi cok iyi beceren arkadasim Arzu´nun yanimda yaptigi pastayla tecrübelendim.

Sadece deneyin diyor ve tarife geciyorum.

pandispanya malzemeleri:

-1 sb yumurta (4 yumurta, oda sicakliginda olmali)

-1 sb seker

-1 sb yari yariya un,kakao,nisasta

-1 pk kabartma tozu

-1 pk vanilya

arasina ve üstüne sürmek icin:

-2 pk krem santi

-2 sb süt

-100 gr cilek

-pasta süsü

- 1/2 sb meyve suyu

yapilisi:

-pandispanya icin yumurta ve sekeri iyice köpürene kadar yaklasik 10 dk cirpiyoruz.Kalan malzemeleri bir elimizle eleyip, diger elimizle de tahta kasik yardimiyla yavas yavas karistiriyoruz ve yaglayip unladigimiz kücük kare borcama karisimi döküp, 180 C önceden isittigimiz firinda pisiriyoruz.Pisen pandispanyamizi sogumaya birakiyoruz.

-Krem santimizi sütle iyice kabarana kadar cirpiyoruz.Yarisini ayri bir kaba alip ezdigimiz cileklerle karistiriyoruz.

-Soguyan pandispanyamizi 3 e bölüyoruz.Böldügümüz her kati meyve suyu ile her tarafini islatiyoruz ve cilekli kremsanti karisimi kekin bir katina döküp her tarafina yayiyoruz ikinci kati koyup ayni islemi tekrarliyoruz ve son kati da koyup her tarafini krem santi ile kapliyor ve istedigimiz gibi süslüyoruz.En az 2 saat buzdolabinda bekletip servis yapiyoruz.

Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

 
Designed by Lena