22.11.08

patatesli pogaca


Uzun zamandir siteye bisey ekleyemiyordum blogcudaki sorundan dolayi.Insallah bi daha bu tur sorunlar yasanmaz.Bu resimde gördugunuz pogacanin hamur tarifini daha önce de vermistim isterseniz tarife buradan ulasabilirsiniz.
Beni etkinlige davet eden arkadasim kelebeklisaniyelere tesekkur ediyorum ve kolayliklar diliyorum.

ici icin:
-4 adet haslanmis patates
-50 gr kasar peyniri
-maydanoz (ben ustune kuru maydanoz serptim)
-pulbiber,tuz
-ustune surmek icin yumurta sarisi ve susam
yapilisi:
ic malzemeyi karistiriyoruz.Ceviz buyuklugunde yaptigimiz bezelerimizi elimizle biraz aciyoruz ve ortasina ic malzemelerimiz koyuyoruz hamurumuz kapatiyoruz.Kapattigimiz yer asagi gelecek sekilde firin tepsimize yerlestiriyoruz yumurta sarisi surup, susamliyor ve bir bicak yardimiyla pogacamizin ortasina kesik atiyoruz.200 C önceden isittigimiz firinda ustu kizarincaya kadar pisiriyoruz ve pogacalarimizi sicak servis yapiyoruz.
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

 
Designed by Lena