22.11.08

tas kebabi (türlü)



Tas kebabi yaptim tadina doyamadim sizde deneyin derim muthis bir lezzet.Ben tas kebabi dedim ama icindeki malzemelerden bi nevi türlü gibi oldu o yüzden baslikta da belirttim.isterseniz tarife geceyim de icinde neler oldugunu sizde ögrenin.
malzemeler:
-500 gr kuzu eti
-2 patlican
-250 gr mantar
- 4 orta boy patates
-1 sogan
-4 sivri biber
-3 dis sarimsak
- 2 domates
-tuz,karabiber
yapilisi:
Kusbasi dogradigimiz etlerimizi üstü kapali olarak suyunu cekene kadar bi tencerede pisiriyoruz eger et sert ise biraz su ekleyip pisirmeye devam edebilirsiniz.Küp küp dogradigimiz patatesleri bir tavada sivi yag ile kizartiyoruz,mantarlarida ufak dograyip kizartiyoruz,biberleride kizartip tasimizda karisitiriyoruz (bütün sebzeler ayri ayri kizaracak) ardindan sogan ve domatesleri de kavurup 1 sb su,tuz, karabiber ve sarimsaklarimizi da ekleyip tasimizdaki karisimimizin üstüne dökuyoruz sarimsaklarimizida en üste koyup yemegimiz suyunu cekene kadar pisiriyoruz ve afiyetle yiyoruz.

Hiç yorum yok:

 
Designed by Lena